2 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 2 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

2 maart

Blijf op de hoogte en volg Marlen

03 Maart 2016 | Aruba, Aruba

zo....daar ben ik weer even...
Gisteren mijn eerste werkdag gehad. Er moet nog veel geregeld worden en omdat de software nog 6 weken op zich laat wachten, heb ik slechts twee cliënten kunnen screenen. Dit gaf wel wat extra tijd om andere zaken (proberen) op orde te krijgen. Er kwam o.a. een filmploeg om een promotiefilm te maken. Deze film wordt gebruikt bij voorlichtingsmiddagen maar zal ook op tv verschijnen... De komende weken worden grotere bedrijven aangesproken om hun vrouwelijke medewerkers, onder werktijd, naar BOB (bevolkingsonderzoek borstkanker) te laten gaan. Morgen krijg ik een groep dames van de SVB, sociale verzekeringsbank. Wanneer de software is geïnstalleerd, zullen de uitnodigingen gestructureerder gaan verlopen.
Vandaag heb ik geen enkele cliënt gehad, maar heb wel een intensieve dag achter de rug. Om hier alle papieren voor je auto geregeld te krijgen, is een heuse zware bevalling! Uuuuuuren zitten wachten bij de belastingen om dan te horen dat een auto KOPEN toch écht niet kan wanneer je niet staat ingeschreven in Aruba. Dat was een lesje geduld vandaag.....en de auto ga ik huren. Het einde is in zicht en ik hoop vóór het weekend mijn 'bolide' te kunnen besturen :-)
Gisteravond een hele gezellige bbq gehad bij een Canadees echtpaar, vrienden van Enrita, (onze office manager waar ik nu tijdelijk woon). Leuke, gastvrije mensen die je meteen een welkom gevoel geven.
Lekker gegeten, lekker zitten kletsen buiten, een rondleiding door hun (mooie, grote) huis gehad. Een zeer geslaagde avond!
Eenmaal thuis zag ik dat ik een flinke portie sla tussen mijn voortanden had zitten.....ik heb vast een goede eerste indruk gemaakt!!!! :-p :-(
Ach, dat mag de pret niet drukken!
Morgenvroeg half acht de deur uit.....wederom naar het belastingkantoor, half negen de eerste cliënte! Ik heb er zin in!!

  • 03 Maart 2016 - 09:50

    Marion:

    Wat dat geduld betreft lijkt het toch echt wel op Italie!! Ook hier geen eigen auto zolang je geen resident bent en uuuuuuuren wachten op een antwoord waar je eigenlijk toch net niet op zat te wachten is ook niet vreemd!
    Heerlijk! Werk met plezier en succes met je eerste cliente!

  • 03 Maart 2016 - 11:48

    Renee:

    Hey meisje !!!
    Wachten wachten wachten, dat is niet zo leuk.
    Maar het gaat goed met je zo te lezen, mooi zo. En die portie sla....ach ja jullie zaten buiten neem ik aan met hele slechte verlichting hihi....
    Enorm leuk dat iedereen je zo welkom ontvangt, heel bijzonder allemaal.
    Het ga je goed meisje, en tot heel snel online XXXXX

  • 03 Maart 2016 - 14:33

    Cilia Boersma:

    Hoi Marlen

    He he dat je nu eindelijk mag starten. Je hebt wel geduld moeten hebben.
    Maar nu dan eindelijk aan de slag.
    Wat een gedoe allemaal voor je een eigen plekje hebt en je eigen vervoer.
    Ga maar lekker pionieren daar en we wachten vol ongeduld op je verslagen.
    Succes.

  • 03 Maart 2016 - 18:26

    Miriam:

    Leuk om te horen dat t goed met je gaat enne...die sla doet t prima in de verhalen!! Xx

  • 03 Maart 2016 - 19:01

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen

    Spannend allemaal hoor ! Een beetje rustig opstarten is nooit weg natuurlijk en dat akkefietje met de auto komt vast en zeker goed.
    Veel plezier !!

  • 04 Maart 2016 - 14:41

    Jacqueline Weijers:

    Hé Marlen,

    Leuk om je verslagen te lezen over het wel en wee op Aruba! Zo te lezen gaat t allemaal wel goed. Je hebt iig al aardige mensen ontmoet dus alleen zal je je niet voelen. Ja..... wachten is op zo'n zon overgoten eiland vrij normaal:( Alles gaat op een rustig tempootje. Je zal straks in de bus van Heerlen weer moeten afkicken-:)Heb je mijn mail nog gelezen via BOZ? De tip om daar te gaan duiken, als je een keer vrij bent:)
    Ik wens je een fantastische tijd toe en hoop dat je iets moois kan opzetten aldaar.
    Ik blijf je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 18797

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: