9 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 9 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

9 maart

Blijf op de hoogte en volg Marlen

09 Maart 2016 | Aruba, Aruba

Bon Dia,
Mijn appartementje wordt beetje bij beetje mijn 'thuis'.
Momenteel ben ik op mijn werkplek, maar er zijn geen clienten. De screening moet nog wat meer bekendheid krijgen en omdat de software er nog niet is, kunnen er nog geen uitnodigingen verstuurd worden en zijn we afhankelijk van bedrijven die hun medewerksters, onder werktijd, willen sturen. Na 5 dagen screenen, heb ik ongeveer 70 dames mogen fotograferen! Er gaat veel tijd zitten in uitleg en geruststellen. De meeste dames zien er erg tegenop en denken dat het vreselijk veel pijn doet. In de meeste gevallen zijn ze blij en lachend hier vertrokken....met het verzoek om familie en vriendinnen onze kant op te sturen :-)
Afgelopen zondag ben ik de hele dag op Eagle beach geweest. Turquoise zee, wit zand en een parasol van palmbladeren....kan slechter :-)
Vlakbij mijn werkplek is een prima lunchrestaurant waar ik, op werkdagen, mijn warme maaltijd ga eten. Thuis koken op twee elektrische pitjes die amper warm worden, is geen doen! Lekker makkelijk en een ruim keuzebuffet.
Ik zit inmiddels wel al behoorlijk onder de muggenbultjes....grrrr....gelukkig jeukt het niet maar ik zie er uit alsof ik de mazelen heb!! Ach ja, hoort erbij, zullen we maar zeggen. Vandaag gaat de tuinman een horgordijn voor mijn buitendeur hangen. Nu maar hopen dat de muggen buiten blijven!!
AYO

  • 09 Maart 2016 - 22:03

    Guus:

    Bon dia,
    Positief verhaal! Behalve die bultjes dan...
    Vrijdag vertrekken er twee collega's van mij naar Curacao, daar hebben we een klant (Sint Elisabeth Hospitaal). Ik hoor de hele dag niets anders dan zwembroeken en snorkels voorbij komen. Moet natuurlijk steeds aan jou denken.
    Hoe gaat het op de vrije dagen? Genoeg te doen?
    Saludos,
    Guus

  • 10 Maart 2016 - 00:06

    Renee:

    Ha die Marlen,

    Bedankt weer voor je verhaal. Alleen die verdomde muggen dat is minder, het zoemen om je oren 's nachts gggrrrr...smeer maar goed hiertegen.

    Mooi als jullie werk wat meer bekendheid gaat krijgen, o zo belangrijk !!!
    Ook fijn dat je niet hoeft te koken, dat is een prima oplossing zo.

    We wachten weer op de volgende update uit het mooi Aruba , geniet van jouw tijd daar!! Dikke knuffel XXXX Renee

  • 10 Maart 2016 - 17:09

    Miriam:

    Dat ziet er tof uit bij jou! De straatbbq doen we maar in Aruba dit jaar!

  • 10 Maart 2016 - 18:35

    Bep De E Sch:

    Leuk die verslagen te lezen.
    Ben geen goede schjiver maar ik wens je heel veel succes
    en de groetjes Bep

  • 10 Maart 2016 - 18:48

    Cisca:

    KOKEN!!!!!! Denk je nou echt dat we daar zouden zijn ingetrapt!!!!!!
    Maar je zit daar dus in een heerlijke omgeving, met een auto, een appartement, een baan en muggebulten waar nu iets tegen gedaan gaat worden. En je hoeft niet te koken; je hebt een soort Hans daar maar dan anders!
    Geniet ervan, we blijven lezen.
    cisca

  • 10 Maart 2016 - 21:27

    Anita Gillissen:

    Dat heb je weer goed voor mekaar, dat lunchrestaurant.Goeie smoes van die kookplaatjes!!! Heb je geen muskietennet tegen de muggen.Anders vraag of Hans er een voor je meeneemt.Maar tegen de tijd dat Hans komt zul je er wel gewend aan zijn.
    Groetjes,ut Anita

  • 11 Maart 2016 - 12:33

    Ernst:

    Hallo Marlen,

    Je blog een beetje gevolgd te hebben, begin je langzaam je draai te vinden en te wennen aan Arubaans tempo.
    Als de dames nog lachend weg gaan na de foto sessie zal het wel snel drukker gaan worden en over een jaar een toppie kliniek.
    Gaat lukken.
    Hier in ut ziekenhuis is het rustig!!

    Tot de volgende keer.
    Groetjes
    Ernst

  • 12 Maart 2016 - 18:55

    Riet Haacke:

    Hoi Marlen, leuk om je zo te kunnen volgen. Ik denk dat je er heel charmant uitzag met die sla tussen je tanden, hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 18799

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: