14 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 14 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

14 maart

Blijf op de hoogte en volg Marlen

14 Maart 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia,
Nou, het loopt nog geen storm hier met de clienten. Vanmorgen vanaf 10 uur 6 dames kunnen screenen, vanmiddag staat er slechts eentje om 14.45 op het programma. Volgende week komt iemand van de firma Radventure de software instaleren, dus hopelijk gaat het dan wat meer opleveren....
Gisteren weer een heerlijk dagje aan het strand gehad en vrijdag ben ik gaan snorkelen. Mooie, kleurige visjes gezien oa Dori, de blauwe vis uit de film Nemo!! :-) In de avond ben ik met een collega en een nichtje van haar, naar het theater geweest waar 4 Nederlandse cabaretierres optraden, oa Sanne Wallis de Vries. Lachuh!!
Mijn auto is ook weer wat opgelapt. De ruitenwissers vlogen eraf en het remlicht bleef branden..... niet erg wenselijk... Er zijn nieuwe opgezet en op mijn vraag waar ik het water kon bijvullen voor de ruitensproeier, bleek dat die kapot was....het is nogal stoffig hier dus kreeg ik een 2 liter colafles gevuld met water, die ik over de ruit kan gooien als dat nodig is!! Nou als dat geen humor is!!!! En het werkt ook nog :-)
Komende vrijdag hebben ze hier een nationale feestdag met allerlei activiteiten. Alles kleurt hier dan blauw met geel (van de vlag) zoals alles oranje is bij onze Koningsdag. Dus ik heb maar alvast een blauw/geel T-shirtje aangeschaft.....integreren heet dat....:-) :-)
Met mij gaat het goed hier....met jullie hopelijk ook!!

• 14 Maart 2016 - 18:57

Renee:

Hey meissie,

Wat een verhalen weer hahaha....je maakt wat mee he !!!

Ik kijk erg uit naar de foto's die je zeker zult maken tijdens dit avontuur. Het ga je goed, tot snel XXXXX

• 16 Maart 2016 - 23:27

Tiny S.:

Ha Buurvrouw,
    Wat een mooie verhalen en wat zal jij genieten, van zon, zee en strand. En dan moet er zo nu en dan ook nog worden gewerkt.
    Dit neemt niemand je af. Geniet van deze prachtige periode.

• 20 Maart 2016 - 10:52

Ine:

Hallo brabantse buurvrouw,

Net mijn havermoutontbijtje genuttigd op deze grijze zondagmorgen. Wat heerlijk om dan jou exotische verhalen te lezen. Goed bezig, vrouke ;)

• 21 Maart 2016 - 13:56

Jose:

Hoi

Klinkt allemaal erg ontspannend, have fun