21 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 21 maart - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

21 maart

Blijf op de hoogte en volg Marlen

21 Maart 2016 | Aruba, Aruba

Al bijna een maand hier...

Het was een bijzondere week waarin ik voor de eerste keer een slechte ervaring had om zover van huis te zitten....
Op woensdag 16 maart heeft mijn schoonmoeder een hartinfarct gehad. Ze is thuis gereanimeerd en gedefibrileerd. In het ziekenhuis is ze 2x gedotterd en heeft ze een stentplaatsing ondergaan. Nu ligt ze op de Intensive Care en is bij bewustzijn. Afwachten of ze er bovenop komt en hoeveel schade er is aangericht. Gelukkig zijn de communicatiemiddelen tegenwoordig erg goed en blijf ik hier goed op de hoogte van de situatie...maar toch....

Verder gaat voor mij het leven hier gewoon door. Vrijdag was de feestdag voor vlag en volkslied en vierde het hele eiland overal feest met muziek, dans, drank en veeeeeel eten!! Met name veel zoetigheid.
Vanaf een uur of 11 zijn we het eiland over gereden (samen met Enrita en haar man) en op verschillende plaatsen gestopt om te genieten van alle activiteiten. Rond half 8 's avonds was ik weer thuis....doodmoe, maar dat komt deels ook door de tropische temperatuur hier.
Zaterdag heb ik het grootste deel van de dag besteed aan HUISHOUDEN....niet mijn hobby, maar moet gebeuren. Het is hier nogal stoffig, dus bijhouden is nodig!! Nououou daar krijg je het wel warm van hier!!! Poehpoeh!
Gelukkig kon ik 's middags lekker luieren aan het zwembad en zondags aan het strand natuurlijk. :-)
Inmiddels ben ik erachter dat je hier vrijwel alles kunt kopen. Jumbo en AH produkten, maar ook onbekende merken, een kwestie van uitproberen! Maarrrr...hoe krijg ik de dop van een potje augurken?!?! Mijn spierkracht was hier niet voldoende en dus stapte ik op 3 Arubanen af die op het apt. complex waren (om 2 kapotte koelkasten op te halen) en vroeg vriendelijk om een sterke man.....Aiiiiii...ze keken me maar vreemd en lachend aan. Toen ik het potje naar voren stak, lachten ze nog harder!!! Dit had ik toch ietsjes anders moeten vragen, vrees ik :-P
Zoals al eerder gezegd....ik leer iedere dag bij! :-) :-)

Morgen begint een medewerker van Radventure de software te installeren en op woensdag en donderdag volgt er een training. Dus enkele dagen geen screening.
Tot later,
Ayo,
Marlen

  • 21 Maart 2016 - 22:03

    Renee:

    Hey meisje,

    Dat is niet fijn als je zo ver weg bent en er gebeurt iets met familie....hopelijk valt de schade mee en loopt het nog met een sisser af........ppppfffff......dat is schrikken voor jou lijkt mij.

    Je bent er inderdaad alweer een maand, gaat snel he...voor je het weet is het jaar weer om.
    Meisje tot snel weer , geniet ervan XXXX

  • 23 Maart 2016 - 09:51

    Harmien:

    Hoi Marlen,

    Zo dat is schrikken! Heel vervelend, natuurlijk voor je schoonmoeder, maar zeker ook voor jou....
    Hopelijk knapt ze weer wat op en komt ze in een stabiele situatie. Sterkte jij, daar zover van alles vandaan!

    Goed opletten bij Radventure, he? Enne, misschien hebben ze daar ook een sportschool :-)

  • 29 Maart 2016 - 14:16

    Ine:

    Ha Marlen, Ja, ik hoorde het al van Marian. Hopelijk gaat het inmiddels al beter met je schoonmoeder. Vervelend dat dit gebeurt nu je zo ver weg zit. En hans zou in april naar jou komen toch? Sterkte! xxx

  • 31 Maart 2016 - 08:52

    Jose:

    Hoi Marlen,

    Dat is zeker even schrikken, hopen dat ze snel weer opknapt.
    Succes met Radventure daar

  • 13 April 2016 - 14:56

    Bep De Esch. Bloemschikken !! :

    Leuk je verslagen te lezen!!
    Ik ben geen schrijver maar lk wens je veel succes en een mooie tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 18800

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: