29 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 29 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

29 april

Blijf op de hoogte en volg Marlen

29 April 2016 | Aruba, Aruba

Bon Dia,
We zijn nu bijna 7 werkdagen verder met het BCS system. De opkomst is erg wisselend. Dit komt ook vanwege alle feestdagen (27 april, 2 mei, 5 mei) zodat veel mensen op vakantie zijn. Het hoogste percentage tot nu toe was 48% van de uitgenodigde dames. Het aantal uitnodigingen wordt binnenkort opgeschroefd naar 90 per dag....dat wordt aanpoten!! :-)
Verder gaat het heel goed hier met mij. Sinds 7 april heb ik logees. Hans is de 25e weer vertrokken en Antwan (een vriend van Luuk) vertrekt vanavond weer. Luuk blijft tot 9 mei.....gezellig.
Mijn appartement ziet er wel steeds meer uit als een studentenhuis...maar daar kan ik wel tegen!
We hebben mooie strandjes bezocht waar je goed kan snorkelen en waar veel moois te bewonderen valt. Een ritje op de bananenboot mag dan natuurlijk niet ontbreken......en ik ben er NIET afgevallen :-) :-)
Eergisteren zijn we rond 18.00 uur de hooiberg opgeklommen. Dan is het niet meer zo heet, maar het was toch een behoorlijke inspanning.....ik heb er nu nog spierpijn van!! Bovenop hadden we een prachtig uitzicht en schitterende zonsondergang.
Mijn auto is helaas een heel ander verhaal en bezorgd me de nodige kopzorgen. Hij heeft me al meerdere keren laten staan en de eigenaar zit al sinds begin april in Venezuela...(mijn geld op te maken...)
Zojuist weer voor een week een andere auto gehuurd $$$ We konden nog net totaan een garage komen, daarna startte hij niet meer....
Heeeeel vervelend....ARUBAAAAAA
Ik hoop niet dat dit zo het hele jaar doorgaat!
Ik hoop voor iedereen dat het voorjaar nu gaat beginnen in Nederland en dat de kou uit de lucht gaat!
Het ga jullie goed!!
Groetjes

  • 29 April 2016 - 21:28

    Anita Gillissen:

    So Marlen dat is wel altijd full house hè.maar tussen Luuk en mij heb je een paar dagen vrij!!! Hier is het weer bar slecht maar volgende week zou het iets beter worden.Ik heb volgende week nog vrij en de week erna begin ik weer met werken! En dan is het Pinksteren.......

    Greetzzzzz

  • 04 Mei 2016 - 15:21

    Vivian:

    Hallo Marlen,

    Leuk om je verhaal te lezen! Je hebt het huis goed vol steeds, zo te horen. Gezellig!
    Vervelend dat je auto zo onbetrouwbaar is... Hopelijk ben je snel van die zorgen af.

    Te otro bia!

  • 12 Mei 2016 - 13:28

    Ingrid:

    Wat een belevenissen daar op Aruba! Als je nog maar kunt wennen aan het hectische leven als je straks een keer terug komt,(als je nog terug komt tenminste)
    Misschien kun je in plaats van een auto daar, een fiets vanuit Nederland over laten komen.
    Groetjes Ingrid, SE30

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 18796

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: