18 augustus - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 18 augustus - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

18 augustus

Blijf op de hoogte en volg Marlen

18 Augustus 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia,
Vandaag mijn vrije dag....tijd voor een stukkie!
Hier schijnt de zon weer volop en ik begreep in Nederland nu ook gelukkig.... Het is wel af en toe snoeiheet en dat merk ik aan mijn energie. Met dit tropenklimaat is mijn energie eerder opgebrand. Maar ik klaag niet hoor!!!! Gewoon goed eten, drinken ;-) en op tijd je rust nemen.
We zijn nu de dames uit Oranjestad aan het uitnodigen en je merkt dat dit goed is voor de opkomst. Het gaat de goede kant op, alhoewel wat extra personeel erg welkom zou zijn. We zijn dagelijks op verschillende radiozenders te horen met een reclamespot en dat brengt meer bekendheid onder de bevolking.
Volgende week werk ik maar twee dagen omdat ik weer bezoek krijg van Hans. Zijn vorige bezoek is alweer 4 maanden geleden, dus het wordt tijd dat hij weer eens komt!
Eind september heb ik een tripje geboekt naar de Dominicaanse Republiek, samen met Marian, mijn buurvrouw hier.
In oktober komen mijn oudste zoon en een vriendin. Dan in november een week naar Curaçao met Hans, mijn broer en schoonzus, die daarna nog 11 dagen mee naar Aruba komen....dus nog genoeg leuke dingen op de agenda.
Half september is hier in San Nicolas een Art Festival. San Nicolas was vroeger een mooie en goed verzorgde omgeving in het zuiden van Aruba. Na de sluiting van de olieraffinaderij is dit gebied erg verpauperd. Nu willen ze die stad een boost geven door het weer wat aantrekkelijker te maken voor de (arme) bewoners en de toeristen. Er worden 14 betonnen banken versierd met mozaïek en ik mag daar ook aan mee doen. Ik ben nu bezig met twee grote rode hibiscus bloemen die later op de banken worden ingelegd....zo laat ik mijn handtekening hier achter....:-) Dussss....ik ga maar weer eens aan de slag, want de komende twee weken heb ik daar natuurlijk geen tijd voor :-)
Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat in Nederland en geniet vooral van de mooie, zonnige dagen die er hopelijk nog komen.
AYO

• 20 Augustus 2016 - 22:38

Renee:

Hey meissie,

Leuk weer iets van je te horen.

Fijn dat Hans weer komt, even gezellig samen. Geniet ervan !!! En die banken mozaïeken wat leuk dat je een aandenken daar achterlaat.
    Gaat de tijd daar snel, want het is toch alweer een hele tijd dat je weg bent. Knap hoor dat je het zo goed volhoud........

Het ga je goed liefie XXXXX

• 26 Augustus 2016 - 19:29

Charlotte Van Den Elzen:

Hey Marlen

Een hele fijne , gezellige week gewenst met Hans !!

Groetjes, Charlotte

• 04 September 2016 - 13:20

Ine:

Leuk, Marlen, geniet van alles!
    Super die 'handtekening' op een van de banken in St. Nicolaas.
    Een fijne tijd met Hans (die er inmiddels is, denk ik, doe hem de groetjes) xxx

• 08 September 2016 - 13:33

Annita:

Super leuk Marlen , geniet er maar heerlijk van !