7 januari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 7 januari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

7 januari

Blijf op de hoogte en volg Marlen

07 Januari 2017 | Aruba, Aruba

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!

Ik hoop dat iedereen het nieuwe jaar goed is begonnen en natuurlijk ook weer gezond zal eindigen. Voor iedereen alle goeds voor 2017!

Alweer 2017!! Tjonge wat gaat dat jaar snel om hier. Nog maar 8 weken en mijn avontuur zit erop!! :-( Ofwel, jaaaaaa, nog 8 weken zon :-) :-)!!
De twee weken in Nederland waren heel erg gezellig.....maar ook wel druk. Het is omgevlogen. Heeeeerlijk om weer even THUIS te zijn, bij mijn familie, vrienden, mijn eigen bed, warm water uit de kraan, geen gaten in de weg en een auto die lekker rijdt! :-) :-) (wat zijn we toch verwend) Eigenlijk wilde ik teveel doen in die weken terwijl mijn medicijnen het energiepeil halveren zo ongeveer....
Na die twee weken wilde ik ook heeeeel graag weer terug....ik miste Aruba en de rust!
De MRI van mijn nek liet een forse hernia zien tussen de laatste twee wervels....helaas. Ik wist het wel, maar had gehoopt op een kleine hernia. Voorlopig moet ik rust houden en hopen dat de hernia zich terug trekt. Dit betekent dat ik jammer genoeg niet meer aan het werk kom hier op Aruba. Geen leuke manier om dit jaar te eindigen....
Maar goed...het is niet anders . Dan kun je maar beter in de warmte zitten!!
Inmiddels ben ik alweer een weekje terug en ga ik nog met volle teugen genieten van de resterende tijd.
....en wie nog op bezoek wil komen....dan moet je opschieten!!

AYO,
Marlen

• 10 Januari 2017 - 09:56

Cilia:

Hoi Marlen

Wat vervelend dat je een nekhernia hebt en dat je zo moet eindigen op Aruba.
    Hoop dat je de resterende tijd toch met een goed gevoel kunt afsluiten en nog volop kunt genieten van de tijd dat je daar nog verblijft.
    Veel beterschap en tot ziens in Eindhoven.

Liefs Cilia

• 12 Januari 2017 - 11:56

Geesje:

Veel plezier tijdens de laatste loodjes daar! Geniet nog van de warmte. Sterkte met je nek. Tot ziens in Nederland dan weer binnenkort!

• 18 Januari 2017 - 14:52

Jacqueline:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Wat moet dat bijzonder zijn om je verjaardag te vieren in de warmte van Aruba:)En dat terwijl het hier best koud is. Een hele fijne dag gewenst ook namens alle collega's van de SE 72:-)
    Geniet nog van het mooie Aruba en veel sterkte met je hernia.