15 februari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 15 februari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

15 februari

Blijf op de hoogte en volg Marlen

15 Februari 2017 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal,
Het einde van mijn jaar op Aruba is in zicht...
Op dit moment hangen Gill en Jos in de lucht en zullen om half 5 hier landen. Ze worden mijn buren, Gezellig!!!
De tijd vliegt en er moet nog het een en ander afgerond worden hier. Op tafel liggen allerlei 'to do' briefjes over bank, SVB, bevolkingsregistratie, belasting enz....er komt toch wel het nodige kijken bij een jaartje buitenland!
Ondertussen geniet ik nog van de zon en het strand...zolang het nog kan.
Het carnaval seizoen is hier al enkele weken losgebarsten met allerlei (kinder)optochten en activiteiten. Op 25 en 26 februari zijn de grote optochten met veeeeel harde muziek, kleurrijke strakke pakjes en veeeel veren. Dat maak ik dus nog nét even mee :-)

Maar wat wás het een tof jaar!!!! Ik ben heeel blij dat ik deze stap heb durven zetten en ik zou het zó weer doen. Een veelgehoorde uitspraak vóór mijn vertrek was "voor je het weet, ben je weer thuis in Nederland".....tja, dat klopt wel zo ongeveer....achteraf lijkt het allemaal nog veel sneller gegaan.

De organisatie van de screening groeit en hiermee ook het aantal personeelsleden. Het is nog altijd erg lastig om laboranten van Aruba te bewegen om in de screening te gaan werken....dus wie weet, volgend jaar weer nieuwe vacatures? Niet voor mij....maar misschien iets voor andere collega's???

Met dit verslag wil ik mijn reportage afsluiten. Ik hoop dat ik een beetje een beeld heb kunnen schetsen van mijn leven hier op Aruba en ik dank alle mensen die mij via een reactie, mail, appje, telefoontje of bezoek hebben gesteund.
Het was in één woord TOP.......en ik zou het zooooo weer doen!!

Tot gauw allemaal,
Marlen

  • 15 Februari 2017 - 22:02

    Harmien:

    Marlen, dank je wel voor al je geweldige verhalen!
    Wat heb ik een bewondering voor je! Hoe je alles hebt gedaan en hoe je er mee bent omgegaan.
    Geniet nog even van het mooie weer.
    Tot gauw in Nederland en dan neem je het stokje weer van me over!!

  • 16 Februari 2017 - 11:52

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen

    Zoals Harmien ook al zegt, het was een genot om je gezellige avonturen mee te beleven.
    Ik wens je nog twee hele fijne weken en zie je weer in Eindhoven.
    Tot ziens !!!!

  • 16 Februari 2017 - 12:23

    Anita :

    Hey dushi ,om met jouw woorden te beginnen. Leuk dat ik een weekje bij je heb kunnen doorbrengen. Goede afsluiting , goede reis en tot gauw. Groetjes Anita

  • 17 Februari 2017 - 23:08

    Renee:

    Meisje geniet nog even van de laatste weken, het was leuk je via alle verhalen te mogen volgen.
    Succes met alle regelarij, en goede vlucht terug naar Nederland waar iemand heel blij zal zijn je weer thuis te hebben. Dikke kus XXXX

  • 20 Februari 2017 - 18:20

    Cilia:

    Hallo Marlen
    Hoop dat je nog volop aan het genieten bent van de laatste weken daar.
    En dat je intussen Gill en Jos welkom hebt mogen heten en ze wat wegwjjs hebt kunnen maken.
    Ik vond het leuk je avonturen via je verhalen mee te mogen maken en hoop je spoedig weer in Eindhoven te zien. Groetjes Cilia

  • 22 Februari 2017 - 15:03

    Jacqueline:

    Hé Marlen,

    Bedankt voor je kleurrijke en humorvolle verhalen het afgelopen jaar! Neem wat zonnig weer mee in je bagage als je daar plaats voor hebt:)
    Goede reis terug en tot spoedig ziens. Groetjes Jacqueline Se 72

  • 01 Maart 2017 - 14:32

    Ernst:

    Hallo Marlen,
    Geniet nog even van mooie weer en omgeving.
    Bedankt voor alle leuke reisverslagen.
    In ieder geval een hele goede reis en hopelijk kun je weer snel aclimatiseren in Heerle waaah.
    Groetjes
    Ernst

  • 01 Maart 2017 - 16:26

    Renee:

    Goede vlucht morgen !!!!! ✈️✈️✈️✈️✈️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1737
Totaal aantal bezoekers 18806

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: