10 september - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 10 september - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

10 september

Blijf op de hoogte en volg Marlen

10 September 2016 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie in Nederland?
Met mij is alles oké! We hebben twee heerlijke vakantieweken gehad en nu is het hier maar weer stil zo zonder Hans...
Deze week weer 4 dagen gewerkt en de opkomst is heel erg goed voor een persoon....soms zelfs wel wat té goed. Afgelopen week is er een eerste gesprek gevoerd met een sollicitante uit Nederland....reeds....Volgende week gaan ze hopelijk verder. Dus heel misschien krijg ik in mijn laatste maanden een handje hulp!
Inmiddels ben ik al over de helft, ongelofelijk hoe snel dat gaat. Nog steeds zijn niet al mijn papieren in orde en nu ben ik bezig om alle documenten te verzamelen die ik nodig heb om me hier in te schrijven. Tegen de tijd dat dit rond is, ga ik alweer bijna terug. Zo gaat dat hier nu eenmaal....Arubaaaaa!!! Het is wel jammer dat je het hier zelf moet uitzoeken omdat mijn werkgever (vrijwilligers) zich niet echt goed hebben voorbereid op de komst van een buitenlandse werkneemster en wat er allemaal geregeld moet worden. Hier gaat veel tijd en energie inzitten. Maar goed....ik ben het eerste schaap wat over de dam is, dus hopelijk leren ze hiervan.
Naast mijn terras, in een palmstruik, zit een nestje jonge kolibrietjes. Het nestje is niet groter dan een half ei en de eitjes leken op twee tiktak snoepjes. De ouders vliegen af en aan om hun kroost te voeden en ze groeien flink. Het kan nu niet lang meer duren voordat ze gaan uitvliegen. Mooi om dit van zo dichtbij te kunnen volgen!
Volgend weekend is het Aruba Art Festival en er wordt door een groep vrijwilligers heel hard gewerkt, tot 's avonds laat, om de banken op tijd af te krijgen. Wordt mooi!!!
Nou, ik denk dat ik vanmiddag mijn energiepeil maar weer eens ga opladen op het strand :-) Op Nikky beach hebben ze heeeeerlijke frozen Margharita's...en ze komen ze nog tot aan je ligstoel brengen ook!!
Fijn weekend allemaal en het ga jullie goed!!
Ayo


  • 12 September 2016 - 13:39

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen

    Wat gaat de tijd snel hè ! Het is te hopen dat je nog een tijdje een leuke collega krijgt maar als ik jouw verhalen zo hoor zal dit ook wel lang gaan duren.
    Je hebt trouwens prachtige foto's gemaakt van de kolibrie. En die frozen Margaritha ziet er ook niet verkeerd uit, heerlijk !!!!

    Fijne tijd nog!!

  • 15 September 2016 - 11:23

    Renee:

    Hey liefie,


    Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je samen met Hans genoten hebt.
    Wij zijn sinds gisteren ochtend terug van twee weken Rhodos , en hebben ook heerlijk genoten.
    Ik hoop voor je dat je snel hulp zult krijgen daar, jammer dat die molen niet sneller draait daar waardoor je op alles zooooo lang moet wachten.....
    De tijd gaat inderdaad snel je bent alweer een half jaar weg hier bijna....ppppffffff.....
    Meisje hou je goeden tot snel weer horens. Dikke kus voor jou XXXXX Renee

  • 30 September 2016 - 16:04

    Ine:

    Ha Marlen,

    Wat leuk dat je naar Nikky Beach gaat. Daar zat ik ook vaak maar toen heette het nog anders. (ik ben de naam vergeten; het strand was ook voor de gasten van Talk of the Town)
    Je ziet vanaf daar de vliegtuigen die gaan landen van heel dichtbij.
    Draaien ze daar nog films op het strand 's avonds? En op woensdag en in het weekend worden/werden daar zwemlessen gegeven.

    Geniet van de tijd die je nog hebt want als je eenmaal over de helft bent gaat het echt heel snel.
    Matthew lijkt mee te vallen, maar hopen dat het niet te lang blijft waaien en regenen.

    Groetjes



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 816
Totaal aantal bezoekers 18813

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: