13 december - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 13 december - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

13 december

Blijf op de hoogte en volg Marlen

13 December 2016 | Aruba, Aruba

Bon Diaaaaa,
Lang geleden dat ik van me heb laten horen..... :-(
Maar goed, hier komt ie dan weer....
Sinds mijn laatste berichtje heb ik weer heel gezellig bezoek gehad. Eerst kwam mijn oudste zoon met een vriendin hier voor 8 dagen en daar hebben we alle drie van genoten! Ik had hem 8 maanden niet kunnen knuffelen! Midden oktober waren ze hier en het was hier toen heel erg heet. In deze (orkaan) periode gaat meestal de wind liggen....die is dan ergens anders nodig :-) We hebben toch gewoon alles gedaan wat we wilde doen en het zweet maar langs de rug af laten glijden!!
Na die week kwam Carla terug uit Nederland, waar ze drie weken instructie had gehad. De stage heb ik hier gegeven en die is inmiddels afgerond. Een aanwinst voor stichting BOB!!
Daarna ben ik naar Curaçao gevlogen waar ik met Hans, mijn broer en schoonzus een superweek heb gehad. Curaçao was voor mij natuurlijk nieuw, dus ik vond alles mooi, leuk en gezellig. Het is veel groener dan Aruba en vooral Willemstad was erg levendig. (Oranjestad hier stelt niet zoveel voor) Uiteraard ben ik óók even bij de screening binnengelopen, waar op dat moment Esther (opgeleid in Eindhoven) aan het werk was.
Leuk om elkaar weer te ontmoeten.
Daarna zijn ze nog 11 dagen hier geweest. Ze waren het er alle drie over eens dat Aruba een betere plek is dan Curaçao. Zo klein als het is, heeft het veel verscheidenheid in landschap en bebouwing. Van uitgestrekte, witte stranden tot rotsformaties, zandduinen, woestijnachtig gebied, woeste rotskust waar de zee tegenaan dendert, grotten, en dan natuurlijk het levensgrote verschil tussen het binnenland met de Cunucu huisjes en het hotel district, waar alles blinkt en gericht is op Amerikanen. $$$$
Tja, en dan nu de reden waarom ik zolang niks heb geschreven....
Ik vond dat ik het niet kon maken om alleen maar leuke, goede dingen te schrijven en te doen alsof hier alles in orde was...
Dat is het namelijk niet. Ik zit momenteel in de ziektewet vanwege een nekhernia. Veel pijn in schouderblad en linker arm gehad, maar nu heb ik medicatie die de scherpe randjes er vanaf haalt. Het is nu draaglijk, maar nooit helemaal weg...Ik hoopte toch op een klein wondertje, dat het snel zou genezen en dat ik dit niet zou hoeven te vermelden.
Zaterdag vlieg ik naar Nederland en daar wordt een MRI van mijn nek gemaakt. Het toestel is hier verouderd en geeft slechte informatie over de lage nekwervels, waar het bij mij zit, dus mijn reisje komt als geroepen!! Volgens de neuroloog hier moet ik veeeeel geduld hebben :-P.
Op dit moment is Esther uit Curaçao hier en ook voor januari en februari komt er versterking uit Curaçao.
Of ik in maart in Nederland aan de slag kan is nog de vraag.....daar heb ik geen zicht op. Ik hou me rustig en doe braaf mijn nek kraag om 's nachts. Overdag moet ik dit afwisselen zodat mijn nekspieren niet te lui worden.
Maar verder gaat het prima met me hoor. Ik ben echt nog niet aan het aftellen!
Nou, dat was het weer voor deze keer....hopelijk heb ik de volgende keer beter nieuws te melden!

Ik wens iedereen hele fijne, knusse feestdagen en een gezond :-) en gezellig 2017 toe!!
AYO,
Marlen

  • 13 December 2016 - 15:51

    Monique:

    Hoi Marlen,

    Dat klinkt niet goed (je nekhernia dan). De rest klinkt nog steeds geweldig.
    Ik wens je veel beterschap en pas goed op jezelf!

    Groetjes,
    Monique

  • 14 December 2016 - 21:12

    Anita :

    Hoi Marlen. Wat vreemd. Ik dacht toch echt dat ik gisteren gereageerd had maar ik zie mijn bericht niet meer staan . Vreemd! !Geen leuk bericht. Sterkte. See you soon. See you later alligator! !!

  • 16 December 2016 - 03:35

    Renee:

    Ach meisje toch, wat een pech. Wat moet dat pijnlijk zijn. Fijn dat je even in Nederland bent om alles nog eens goed te laten nakijken.
    Goede vlucht voor zaterdag en heel veel sterkte en beterschap gewenst. Dikke klapzoenen XXXXXX

  • 04 Januari 2017 - 09:42

    Inge Galesloot:

    Wat naar voor je Marlen, die nekhernia. Beterschap en ik hoop dat je snel hersteld. Het belangrijkste is dat je goed naar je lichaam luistert en niet te snel aan het werk gaat.
    Sterkte bij je herstel.

    Groetjes Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 18813

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: