Aruba here I come! - Reisverslag uit Vrusschemig, Nederland van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu Aruba here I come! - Reisverslag uit Vrusschemig, Nederland van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

Aruba here I come!

Blijf op de hoogte en volg Marlen

08 Februari 2016 | Nederland, Vrusschemig

Op woensdag 24 februari gaat het echt gebeuren. Met KLM vlieg ik naar Oranjestad waar ik een jaar lang ga werken voor BOB Aruba. Spannend, maar ik heb er heel veel zin in!!!

  • 08 Februari 2016 - 18:55

    Renee:

    Hey liefje,

    Ik weet dat je er erg naar uitkijkt om daar veel goeds te doen, ik wil je dan ook alle succes van de wereld wensen. Ik hoop dat je hele mooie ervaringen zult opdoen.

    Zo kunnen we je blijven volgen, mooi is dat !! Tot snel en dikke kus XXXXX

  • 09 Februari 2016 - 16:40

    Harmien:

    Hoi Marlen,

    Ik ga je zeker volgen tijdens deze heel bijzondere periode in je leven!
    Heel veel succe en plezier gewenst!!

  • 14 Februari 2016 - 11:03

    Marjon Brekelmans :

    Hoi Marlene

    Heel veel succes in Aruba.
    Wij gaan je zeer zeker volgen.

    Gr André,Marjon,Lisa,Rick en Daan Brekelmans xxx

  • 15 Februari 2016 - 08:12

    Ineke:

    Ha Marlen,

    Veel succes en (werk)plezier en ik ga je zeker volgen in dit avontuur!
    Groet,
    Ineke Sintnicolaas

  • 15 Februari 2016 - 22:15

    Miriam:

    Hey Marlen, meestal zie ik zo'n blog van onze kids. Jij gaat aan je 2e jeugd beginnen! Geweldig wat n uitdaging en leuk om je te volgen! Kunnen we af en toe mee genieten van je

  • 23 Februari 2016 - 10:45

    Ine:

    Hoi Marlene,

    Alles ingepakt? Morgen gaat het beginnen, spannend. Ik wens je een goede vlucht en een warm onthaal daar xxx

  • 24 Februari 2016 - 09:24

    Marja:

    Hey Marlen,
    Ook wij wensen je heel veel succes, we gaan je
    zeker volgen en dan nu maar hopen dat je nog zin
    hebt om te schrijven als je eenmaal met je ..... in de zon ligt!!!
    Liefs Dré en Marja

  • 24 Februari 2016 - 10:31

    Christa:

    Hé Marlen,
    Wij sluiten ons helemaal aan bij het berichtje van Dré en Marja.
    Wij gaan je missen in de straat maar jij gaat genieten en tegelijk goed werk doen. Top!!
    Liefs, Patrick en Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vrusschemig

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 18811

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: