start - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu start - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

start

Blijf op de hoogte en volg Marlen

27 Februari 2016 | Aruba, Aruba

mijn eerste twee hele dagen op Aruba zitten erop! De eerste dag heb ik kennis gemaakt met twee collega's die het administratieve gedeelte mee gaan verzorgen en ben ik, samen met Enrita, woningen gaan bekijken
Vanaf 5 maart kan ik een appartement huren bij Cunucu villas. Nu nog een auto....misschien dat dit vandaag gaat lukken.
Gisteren ben ik Oranjestad gaan verkennen :-) Erg leuk! Moe van het lopen, en nog van de jetlag, heb ik mezelf aan het water getrakteerd op een lekker koel glas wijn. Nououou.....hier kan ik wel aan wennen hoor!!
In de avond ben ik met Enrita en haar man gaan uiteten bij een Italiaans restaurant waar ze superlekkere pizza's serveren.
Voor het ijsje zijn we even doorgereden naar de 'hotelstrip'. Wat een feest!! Op vele plaatsen live muziek en overal mensen die van het leven aan het genieten zijn. Hier zal ik nog wel vaker terugkomen!

  • 27 Februari 2016 - 14:52

    Marion:

    Leuk Marlen!! Geniet ervan!

  • 27 Februari 2016 - 17:29

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen. Het begin is gemaakt ! Ik vind het hartstikke leuk dat ik je zo kan volgen.
    Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. En ik wens je een hele fijne tijd.

  • 27 Februari 2016 - 18:54

    Ine:

    Ha Marlen, Dat heb je snel geregeld het appartement in St. Cruz. Het ziet er heel mooi uit. (ik heb de site bekeken natuurlijk) Doy woont ook in St. Cruz. Heb je haar al ontmoet? Maandag aan het werk? En.... niet vergeten foto's te plaatsen:-)

  • 27 Februari 2016 - 23:30

    Renee:

    Hey reiziger, wat goed dat alles voorspoedig verloopt.
    Wij wensen jou een hele bijzondere tijd toe, waar je achteraf met heeeeel veeeeeeel plezier op terug mag kijken !!! Geniet met volle teugen, en super leuk dat we je kunnen volgen !!! Dikke knuffelXXXXXXXX

  • 28 Februari 2016 - 11:50

    Wilbert & Vivian:

    Hallo Marlen,

    Heel erg leuk om mee te mogen kijken bij jouw Aruba-expeditie.
    Veel succes!
    Wij wensen je een hele fijne tijd.

  • 28 Februari 2016 - 12:50

    Marja:

    Hey Marlen,

    Wat goed, dat je al woonruimte hebt gevonden, zit er ook een mooie
    keuken bij ;) Het is moeilijk om niet te genieten in dat klimaat
    en had ook niet verwacht dat jij er moeite mee zou hebben ha ha.
    Het is je van harte gegund, dus carpe diem!!!!!

  • 28 Februari 2016 - 15:18

    Sandra.dautzenberg:

    He Zef ziet er goed uit leuk dat ik je zo kan volgen ben benieuwd hoe het verder gaat .
    Geniet en werk ze !!

  • 29 Februari 2016 - 09:48

    Jose Van Driel:

    Ziet er goed uit. Succes :-)

  • 29 Februari 2016 - 11:15

    Marjon Haesen:

    hoi Marlen,

    Wat geweldig en wat voor een geweldige ervaring.

    groetjes Marjon
    administratie bevolkingsonderzoek zuid

  • 29 Februari 2016 - 12:10

    Carla:

    hoi Marlen,

    Wat een heerlijke ervaring, geniet ervan !!!

    gr Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 18830

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: