29 februari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 29 februari - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

29 februari

Blijf op de hoogte en volg Marlen

29 Februari 2016 | Aruba, Aruba

Vandaag mijn laatste vrije dag voordat ik aan de slag ga en dat geeft mij even de gelegenheid om weer een stukje te schrijven. Enrita is werken en ik zit hier bij haar huis aan het zwembad, korte broek, blote voeten, met een goede kop koffie, mijn laptop en twee honden (Poepie en Macy) en drie poezen (Snowy, Panda en Tess)
Gisteren zijn we voor happy hour naar the beach house geweest waar ik hele leuke mensen heb ontmoet, Canadezen, Duitsers, Arubanen en Nederlanders. Het gesprek ging van Nederlands naar Engels naar Duits....goed voor mijn talenkennis wat op te krikken !! :-)
Daar heb ik onder het genot van enkele glazen wijn en snacks met open mond genoten van mijn eerste zonsondergang aan de zee. PRACHTIG!! De foto's komen later nog wel...
Later die avond ben ik met Enrita naar haar moeder (87) geweest waar ook 3 zussen van haar waren. Daar werd in rap tempo Papiaments gesproken.....tja....geen touw aan vast te knopen!
Er wordt hier goed voor me gezorgd!! :-) :-)
Vanmiddag ga ik naar mijn werkplek om het toestel te kalibreren voor de start van morgen....nu maar hopen dat de dames komen. In Curacao is de opkomst slechts 30%....bedroevend laag.
Vanavond gaat de man van Enrita mee kijken voor een auto voor mij...dat is nog even een dingetje. Niet goedkoop en het moet wel een jaartje blijven starten en rijden....liefst zonder grote reparaties!
Ik zag dat er een button is geplaatst op het intranet van BOZ, dus ik ga zeker mijn best doen om óók regelmatig te schrijven wanneer ik aan het werk ben.
De eerste twee weken werk ik alleen, fulltime. Daarna krijg ik enkele dagen hulp van 2 laborantes uit het ziekenhuis zodat ik wat meer vrije tijd krijg.
Ik hoop dat het iedereen goed gaat. XXX

  • 29 Februari 2016 - 23:53

    Renee:

    Hey reiziger, wat leuk om in je dagboek te lezen. Je hebt het super lees ik, goed zo !!!

    Heel veel succes morgen met de opstart van alles, en blijf je rust pakken tijdens het drukke werkschema. Veel liefs en tot snel XXXXX

  • 01 Maart 2016 - 12:44

    Gerdie:

    Hallo Marlen,
    Geweldig dat je deze kans gekregen hebt en je gezin hier achter staat. Je bent immers toch een hele poos van huis.
    Enrita lijkt mij een sympathieke, spontane vrouw zoals jij haar beschrijft. Ik geloof best dat er goed voor je gezorgd wordt.
    De wijn schijnt ook goed te smaken, leuke mensen ontmoet, de eerste zonsondergang aan zee meegemaakt, lekkere temperatuur, wat wil je nog meer? Oh ja, de auto!
    En nu dus aan de slag. Ben benieuwd naar je volgende bericht.
    Liefs gerdie


  • 01 Maart 2016 - 21:34

    Yvonne:

    Hee Nonnevot

  • 01 Maart 2016 - 21:52

    Marja:

    Hey dushi,
    Dat papiaments leer je nog wel, je hebt een heel jaar de tijd ha ha.
    Heb je nog geen pinja colada gehad.... dat is ook lekker aan het strand
    kijkend naar de ondergaande zon:) wijn kun je hier ook drinken
    x marja

  • 02 Maart 2016 - 11:12

    Paul:

    Bon Dia Marlen, leuk om je zo te kunnen volgen in je avontuur!! Succes daar onder de zon. Groet Paul

  • 02 Maart 2016 - 13:18

    Inge:

    Hoi Marlen, wat ontzettend leuk. Veel succes met de start en geniet naast werk van zon, zee en lekker eten. Zal je volgen.

    Groetjes Inge

  • 02 Maart 2016 - 13:36

    Riet:

    Hallo Marlen,
    Moedig van jou om aan dit avontuur te beginnen. Als ik je eerste foto's zie denk ik :wow, heerlijk dat weer, zee, strand enz. Leuk om je zo te kunnen volgen,.
    veel succes met je nieuwe baan en vooral genieten van je vrije tijd!!

  • 02 Maart 2016 - 14:12

    Miriam:

    Hey Marlen,
    Gaat t serieuze werk beginnen. Fijn dat je al goed aan t inburgeren bent met die wijn en die zonsondergang ! Geniet ze!! Dan genieten wij hier mee! Xx

  • 02 Maart 2016 - 14:54

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen. Klinkt goed allemaal, wijn en snacks, zonsondergang aan het strand.
    Hoop dat je wel weer terugkomt hoor. Succes met opstarten en geniet!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 18825

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: