1 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 1 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

1 april

Blijf op de hoogte en volg Marlen

01 April 2016 | Aruba, Aruba

Bon Dia,
Ook hier kennen ze de traditie van 1 april....(geen gratis botoxbehandelingen!!) De dagen zijn hier nog altijd niet druk bezet, maar vandaag kwam er telefoon dat er maandag 40 dames van een hotel zouden komen. Mijn opmerking dat dit misschien een 1 aprilgrap was, bleek een beetje uit te komen...ze komen niet..., tenminste niet op maandag. Voorlopig staan ze gepland voor woensdag. Ik ben benieuwd!!
Gisteren hebben we ongeveer 330 uitnodigingsbrieven zitten vouwen en in enveloppen zitten steken. Deze zijn op de post en 18 april gaan we LIVE!! Op 9 april is er een open dag van 10 tot 14 uur. Jullie zijn allemaal uitgenodigd!! :-) en op 13 april volgt de officiële opening, inclusief lint doorknippen!!

Na enkele spannende weken, ligt mijn schoonmoeder inmiddels op de gewone afdeling, maar het blijft allemaal heel erg kwetsbaar.
Hier gaat het leven gewoon door en om thuis te blijven zitten, lost in Nederland niets op....dus ik ben gewoon mijn dingen blijven doen.
Paaszondag hebben we een heel erg lekker en gezellig champagne ontbijt op het strand gehad met een collega en vrienden daarvan, een groep van 10. Superleuke dag!!
Verder probeer ik iedere dag even naar de zee te lopen om van de kleuren te genieten, blijft PRACHTIG. De pelikanen zweven over het water en schieten dan als een raket naar beneden om een lekker hapje uit het water te vissen. De hagedissen, met felblauwe pikkels en staarten, kruipen om je heen op zoek naar iets eetbaars.

O ja, nog iets heel aparts....er lopen hier over het eiland kleine en grotere groepen geiten los in het rond. Het is dus al eens gebeurd dat ik in de file stond omdat een groep geiten de rotonde blokkeerde. Iedereen blijft gewoon rustig wachten totdat ze verder kuieren.
Omdat ze alles eten wat ze tegenkomen, hebben alle huizen een muur of hek om hun tuin anders houden ze geen plant meer over!

Volgende week maar 3 dagen werken. Er is één dag onderhoud aan het toestel en donderdag komt Hans aan op Aruba.....tenminste, als alles goed blijft gaan in het ziekenhuis....Dus vrijdag lekker vrij!!!

Allemaal een heel fijn en zonnig lente weekend,
Ayo

  • 02 April 2016 - 16:27

    Charlotte Van Den Elzen:

    Het klinkt weer super allemaal! Heerlijk toch, het nuttige met het aangename verenigen.
    En bedankt voor de uitnodiging haha.
    Fijne tijd nog !!

  • 02 April 2016 - 18:28

    Anita Gillissen:

    Hoi Marlen geniet maar lekker. Het is wel leuk dat je nu alle facetten van de screening meemaakt, inclusief de post verzorgen!Ik hoop dat de situatie met Hans zijn moeder stabiel blijft zodat hij enigszins rustig naar jou kan vertrekken. Ik wens jullie een hele fijne tijd samen.O ja morgen gaan we ivm het naderend afscheid van Gosia samen met het team brunchen in de Pingerhoeve. Ik zal een toast op je uitbrengen.
    Liefs Anita

  • 03 April 2016 - 21:56

    Mo:

    Hoi Marlen

    Klinkt allemaal erg gezellig daar. Vooral dat tripje naar de zee speekt me erg aan ...;-)

    Ik zal proberen om 9 april vrij te houden. Je weet maar nooit....
    Geniet er maar weer goed van en ik ben benieuwd hoe druk het gaat worden met de cliënten.
    Fijn dat Hans deze week komt. Breekt de tijd ook weer een beetje..... :-)

  • 04 April 2016 - 13:04

    Renee:

    Hey meisje,

    Wat fijn dat Hans donderdag komt, even samen zijn in deze roerige tijd. Ik hoop van ganser harte dat de gezondheid van jouw schoonma het mogelijk maakt.

    Wij wensen jullie een super tijd samen , daar waar het leven goed is !!!

    Dikke knuffel uit Heerlen XXXXXXXXXXXX

  • 05 April 2016 - 10:28

    Vera:

    Hoi Marlen
    Gisteren op de brunch je blogadres gekregen,net even alles gelezen en moet zeggen....beetje jaloers ben ik wel vooral als ik die zon en zee zie!
    Maar je bent er ook om te werken natuurlijk!
    Wat fijn dat Hans donderdag komt. kunnen jullie even goed bijkletsen,live is toch anders.
    Hoop dat het met je schoonmoeder goed blijft gaan zodat jullie even kunnen genieten !
    Het was heel gezellig zondag op de Pingerhoeve hebben ook even alle nieuwtjes uitgewisseld!
    Marlen het ga je goed, ik blijf je nu vaker volgen !
    Liefs Vera

  • 07 April 2016 - 08:57

    Jose Van Driel:

    Ik zal kijken of ik tijd heb om even langs te komen op 9 april :-)

    Geniet van je tijd daar

  • 07 April 2016 - 15:09

    Len:

    He Marlenneke, fijn dat Hans komt vandaag! Geniet evan samen! XXX

  • 10 April 2016 - 21:56

    Riet Haacke:

    Hoi Marlen en Hans, want inmiddels ben jij er ook. Als ik dit allemaal lees is dit een geweldige ervaring , goed dat je hiervoor gekozen hebt. Hans is inmiddels ook daar, hopelijk gaat het goed met zijn moeder en kan hij ook even genieten van al dat moois daar. Ik zit inmiddels met Ben een weekje op Mallorca, kan nu zomaar geboekt worden zonder dat ik de baas (hans) vrij moet vragen. Dit is het voordeel van pensionada zijn hahahaha. Veel plezier samen onder de tropische zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 18824

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: