12 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 12 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

12 april

Blijf op de hoogte en volg Marlen

12 April 2016 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal,
Weer even een berichtje vanaf de andere kant van de oceaan.
Inmiddels is mijn eerste loge alweer enkele dagen hier. Heeeeeeel gezellig!! Lekker aan het strand gelegen, lekker gaan uiteten, lekker geborreld, lekker aan onze voeten laten knabbelen door visjes in het natuurpark (wat heel erg kietelt!) etc. etc......en er staat nog van alles op het programma....
Vandaag ben ik aan het werk maar het is gelukkig niet zo druk als afgelopen donderdag. Er zijn die dag 42 dames van een hotel binnengelopen op advies van hun manager. Het was een van de zeldzame dagen dat we met twee laboranten waren, dus dat was goed te doen. De meesten zijn in de ochtend geweest en dan ook nog bijna allemaal tegelijk. Het was een gezellige drukte in de wachtkamer!! :-)
De open dag is helaas niet al te best bezocht. Waar waren jullie???!!! :-)
Morgenavond zal de officiele opening plaatsvinden, waarvoor veel uitnodigingen de deur uit zijn....en dan gaan we maandag live met het BCS system (breastcancerscreening, vergelijkbaar met ons Nederlandse ibob systeem)
Mijn schoonmoeder maakt iedere dag kleine stapjes de goede kant op. Er wordt nu gekeken waar ze naar overgeplaatst kan worden voor revalidatie. Even afwachten...
Met mijn auto gaat het aanzienlijk minder goed. Op dit moment heb ik voor een week een andere gehuurd bij een officieel bedrijf omdat die andere me al 3 keer in een week had laten staan, grrrrr. De eigenaar is op dit moment op vakantie in Venezuela, dus daar moet ik op wachten.
Heel vervelend en stressvol wanneer je niet op je wielen kunt vertrouwen.....
De wegen op Aruba begin ik nu gelukkig ook wat beter te kennen en dan durf ik ook makkelijker in het donker te rijden. Rond 19 uur is het hier donker, dus is een betrouwbare auto wel een echte MUST!!!

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat daar in Nederland en ik hoop ook dat er nog veel lekker, zonnige lente weekenden voor iedereen zullen volgen!
Leuk om alle reacties van jullie te lezen! Masha Danki!!


  • 12 April 2016 - 22:33

    Marion:

    Hoi Marlen,

    Gezellig dat Hans er nu is, geniet ervan!! Fijn te lezen dat (schoon-)moeder het goed maakt. Succes met de officiele opening morgen, dat het ondanks de rustige open dag toch maar druk mag gaan worden. Lieve groetjes voor jullie allebei XX

  • 13 April 2016 - 14:51

    Bde Esch :

    Leuk je verslagen te lezen .
    Ben geen goede schrijver maar ik wens je veel succes

  • 13 April 2016 - 15:02

    Han Quicken:

    Marlen wat ben je een goede journaliste, leuk om het wel en wee op Saba een beetje mee te maken.
    ik hoop,dat de dames toch de weg naar je zullen vinden.
    ik wens jullie een paar fijne weken samen en ik blijf je volgen.


    groetjes Han.

  • 13 April 2016 - 16:39

    Renee:

    Hey liefies,

    Bedankt weer voor de update, leuk om te volgen hoe het daar gaat !!! Fijn dat Hans nu bij je is !!

    Hou jullie goed geniet er nog even lekker van, en dikke kus voor jullie beiden XXXXXX

  • 16 April 2016 - 09:47

    Charlotte:

    Hoi Marlen
    Hartstikke gezellig dat je man er nu is. Helaas kreeg ik geen vrij om je te bezoeken haha.
    Die dames die door hun werkgever worden gestuurd, zijn die van alle leeftijden of allemaal boven de vijftig ?
    Ik hoop voor je dat je auto je niet meer in de steek laat, echt balen hoor.
    Fijne tijd nog !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 18864

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: