16 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 16 april - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

16 april

Blijf op de hoogte en volg Marlen

16 April 2016 | Aruba, Aruba

Afgelopen donderdag hebben we een heel ander stuk van Aruba gezien. In een legertruck werden we met 12 Nederlanders over het eiland gereden naar plekjes waar vrijwel geen toeristen komen.
Erg mooi om mee te maken en het was ook erg gezellig onder elkaar.
De gids vertelde veel over de geschiedenis van Aruba en over de bewoners en doorspekte dat met de nodige humor. "kijk daar....4 Arubanen aan het werk....eentje werkt en 3 kijken hoe hij dat doet!!"
Het heeft hier erg lang niet geregend en het landschap is droog en dor, maar dat heeft toch ook zijn charmes.
Ik zal wat foto's toevoegen.

De officiële opening is inmiddels achter de rug en verliep zeer geslaagd.
Bloemen, hapjes, drankjes en een moment van lintdoorknippen. Nu is het ECHT!! Maandag gaan we live met het programma...ben benieuwd hoe hoog de opkomst is....

Vandaag weer een dagje strand....wat een zwaar leven hè !! :-)

Ayo

  • 17 April 2016 - 14:36

    Miriam:

    Hey marlen, leuk om te horen dat het programma langzaam vorm krijgt! Nog leuker dat er nu iemand is die op je wacht bij thuiskomst. Veel sux6 nog daar, wij genieten hier ( Fuerto Ventura) van een vergelijkbaar landschap xx

  • 19 April 2016 - 11:20

    Anita Gillissen:

    Hoi Marlen
    Nog een aantal weekjes en ik kan alles met eigen ogen aanschouwen.Heerlijk, ik verheug me enorm!!Ben nog aan het opknappen van galblaasoperatie.Was wel kijkoperatie maar toch volledige narcose en een aantal sneetjes. Moet volgende week op controle en hoop dan weer aan de slag te kunnen voor even en dan naar Aruba.Als dat geen goed vooruitzicht is.Lijkt me leuk om je werkplek te zien. Liefs en geniet samen met Hans,
    je vriendinnetje

  • 19 April 2016 - 14:53

    Cilia:

    Hoi Marlen.

    Naar wat ik lees heb je het nog steeds erg naar je zin.
    Fijn dat Hans er nu ook is en dat het iets beter met je schoonmoeder gaat.
    Ik hoop voor jou dat de opkomst ook beter gaat worden
    Heb nog maar veel plezier en werk ze.

    Groetjes Cilia

  • 28 April 2016 - 18:41

    Ine:

    Ha Marlen,
    Heb je het hondenkerkhof al gevonden? En heb je Doy al ontmoet?

  • 29 April 2016 - 11:31

    Yvonne:

    Hoi Marlen,

    Leuk alle verhalen die ik van je lees.
    Ben benieuwd hoe het live gaan is verlopen. En hoe de opkomst is in vergelijk met hier (overwerk je maar niet haha)
    Ben best wel jaloers, zeker wat het zonnige weer betreft.
    Succes verder met je werkzaamheden en maak van elke vrije dag een vakantiedag (zal wel niet moeilijk zijn)

    jruss oe Kirchroa,
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 18823

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: