25 juni - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 25 juni - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

25 juni

Blijf op de hoogte en volg Marlen

25 Juni 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia allemaal,
Vandaag een bewolkte dag met af en toe een flinke regenbui. Het is hier heel erg droog dus voor het land is het een welkome dag....
Bovendien staat mijn auto weer eens bij de monteur :-(, dus tijd voor een stukkie!
Het poetsen heb ik alweer achter de rug gelukkig. Het is hier heel erg stoffig en bovendien lopen er gekko's door mijn hut die o.a. de vloer onderpoepen. Maar goed....ik prijs mezelf heel gelukkig dat het geen koeien zijn!! :-)
De naam BOB Aruba (bevolkingsonderzoek borstkanker) begint steeds een beetje meer bekendheid te krijgen en er zijn dagen bij met een hele goede opkomst. Laatst was er een dag met 34 cliënten; zoveel heb ik er nog nooit op één dag gescreend in mijn hele carrière!!....en aangezien de meesten niet kledingmaatje 38 hebben, kraakten mijn scharnieren behoorlijk 's avonds. Inmiddels is er een vacature naar Nederland verstuurd voor nog een laborante. Hier gaan natuurlijk maanden overheen, dus tot die tijd zal ik het alleen vol moeten houden...gaat/moet lukken!!!
Ik heb inmiddels ook een leuke sportgroep gevonden waar ik 3x in de week naar toe zou kunnen voor groepslessen steps en tae-bo....met heel veel spieroefeningen erbij; heel goed voor mijn conditie maar wel MEGA zweten!! (geen airco)
Verder ga ik een avond per week naar een mozaïek groep. Gezellig en leuk om te doen. Twee gekko's en een kokosnoot zijn klaar en mijn volgende project wordt de omlijsting van een spiegel. Hoe krijg ik dat allemaal thuis straks???
Aruba bevalt me nog altijd goed en ik heb geen last van heimwee naar dat natte Nederland. Wel mis ik bepaalde momenten waar ik graag bij had willen zijn met mijn gezin, zoals Pinkpop en Coldplay in de Arena. De foto's en filmpjes gaven me wel een impressie maar dat is toch niets in vergelijking met daar live bij te zijn! Hier treedt vanavond Enrique Iglesias op....maar dat is niet zo "my cup of tea"... Grote bands komen helaas niet naar zo'n klein eiland.
Woensdagavond waren we bij een feestavond van de Mary Joan Foundation. Het was "La Donna Day", een dag voor borstkanker patiënten waarop ze de hele dag verwend worden met kapper, make-up, manicure etc. etc. Mooi om te zien dat de dames (patiënten) hier volop van genieten en de beentjes losgooien op de dansvloer. Stichting BOB was 's avonds ook uitgenodigd voor een hapje en een drankje.
Ja ja ja, ik heb óók gedanst!!!! :-)
Zo, hier laat ik het weer even bij. Het ga jullie goed allemaal en tot schrijfs!!! Voor iedereen die op vakantie gaat: Veel plezier, geniet ervan en veilig weer thuis!
Ayo


  • 25 Juni 2016 - 22:50

    Renee:

    Ha die lieve Marlen,

    Wat leuk weer om te lezen dat het je zo goed afgaat op Aruba !!! Mooi !!!

    Hier blijft het kwakkelweer maar daar moeten we zo langzamerhand aan gaan wennen, veranderend klimaat !!! Veel plezier nog daar en ik hoop dat je snel versterking gaat krijgen. Lieve groet Renee XXXXXX❤️

  • 29 Juni 2016 - 13:34

    Charlotte Van Den Elzen:

    Nou Marlen, met dat autootje heb je geen geluk hè. Ellendig dat je er niet van op aan kunt.
    Je doet wel veel cliënten in je eentje. Ik dacht dat je hulp had vanuit het ziekenhuis of is dat teruggedraaid.

    Ik heb inderdaad nog aan je gedacht toen het Pinkpop was. Maar de beentjes van de vloer bij de vrolijke Arubaanse bandjes is ook gezellig toch ?

    Tot ziens en fijne tijd nog !!

  • 14 Juli 2016 - 11:32

    Cynthia:

    Beste Marlen,

    Ik heb de vacature zien staan, het is dat ik niet durf :P maar het klinkt erg leuk. Je hebt er nog geen spijt van, lees ik. Mooi om te zien! Volgend jaar ga ik misschien op vakantie in dat gebied, zon en strand! Lijkt me wel lekker.

    Veel liefs,
    Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 18830

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: