29 mei - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu 29 mei - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlen Bomhoff - WaarBenJij.nu

29 mei

Blijf op de hoogte en volg Marlen

29 Mei 2016 | Aruba, Aruba

Bon Dia,
Deze week weer lekker 4 dagen gewerkt! Twee dagen met een redelijk goede opkomst van 46 en 42%.....gaat de goede kant op?
Vorige week hebben Anita en ik een supergezellige week gehad!!
Anita vond alles leuk, alles lekker en was heel enthousiast. Een welkome en gezellige logé!! We hebben samen veel leuke dingen kunnen doen en omdat het LRCB kwam testen, had ik een dagje extra vrij dus dat kwam heel goed uit. Ze is ook even op mijn werkplek komen kijken en had de Selenia Dimensions meteen mee naar Nederland willen nemen, fijn toestel!
Goed nieuws over mijn schoonmoeder : ze komt dinsdag naar huis. Ze heeft een zware periode achter de rug, maar haar herstel is nog steeds een wondertje te noemen, zeker op 89 jarige leeftijd! .....en als je je dan bedenkt dat slechts 25% een reanimatie overleeft....
Nog meer goed nieuws: ik heb een BANKREKENING mogen openen hier!!
Het heeft eeeeeventjes geduurd (dik 2 1/2 maand), maar het is toch goedgekeurd :-) Mijn pasje en pincode moet ik nog ontvangen, dit zou 1 1/2 week duren.....zeggen ze....ik ben benieuwd :-) :-)
Iki durf het bijna niet hardop te zeggen, maar mijn auto rijdt nu al 2 weken zonder panne....ik ben records aan het breken!!
Het gaat dus heel goed met me hier!!
Vorige week heb ik alweer bericht gekregen van logé's die nog gaan komen in augustus, oktober en november. Gezellig!!
In de tussenliggende tijd vermaak ik me met oa mozaiekworkshops. Nog noooooit gedaan en ik dacht dat ik twee linkerhanden zou hebben, maar mijn gekko begint er al aardig uit te zien!! Crea Bea :-) Leuk om te doen!
Vanmiddag ga ik nog een paar uurtjes naar het strand, ook al is het niet zo'n zonnig weer, er is daar altijd wat te doen.
Ik wens jullie allemaal het beste en tot schrijfs!!


  • 30 Mei 2016 - 07:40

    Daan:

    Hi Marlen,
    Altijd leuk om je berichten te lezen. Het is daar zo anders dan hier! Zo te lezen heb je een heerlijke paar weken gehad, super! Ook natuurlijk heel fijn dat oma naar huis kan, echt een wonder. Is een rare periode geweest met soms wat tegengestelde gevoelens.

    Groetjes Daan (ook namens Viv)

  • 30 Mei 2016 - 11:32

    Ernst:

    Hallo Marlen,

    Het is echt een kwestie van geduld eer je het resultaat krijgt, zoals we in Nederland al gisteren verwachtten.
    Maar uiteindelijk komt het er wel.
    Dus piano en relaxed, ga met de flow mee.
    Leuk om te lezen.
    Doei.

    Groetjes
    Ernst

  • 30 Mei 2016 - 11:50

    Jacqueline Weijers:

    Hallo Marlen!
    Heerlijk om je verslagen te lezen doorspekt van humor:)
    En fijn dat je het zo naar je zin hebt én dat je screening op de kaart zet in Aruba!
    Gelukkig dat een aantal zaken nu geregeld zijn en dat je wat dat betreft alleen nog maar je energie kwijt kan in screenen en .........genieten. Maar dat laatste gaat je geloof ik wel goed af-;) Gelukkig gaat het de goede kant op met je schoonmoeder. Zoiets meemaken net nu je zó ver weg zit is natuurlijk heel vervelend. En dat is een understatement!
    Qua weer mis je hier niets!!!! Het is bar en boos de laatste dagen. Vreselijk veel regen, waarbij het riool het bijna niet aan kan en de putdeksels door het dorp drijven! Nee, over het grondwaterpeil is hier niets te klagen-;)
    Het ga je goed!
    Groetjes, ook van de andere collega's van Se Sittard.
    Jacqueline

  • 31 Mei 2016 - 14:13

    Charlotte Van Den Elzen:

    Hoi Marlen

    Wat een positief nieuws allemaal ! Fijn om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt !
    Je krijgt het wel druk met al die loge's, maar wel gezellig natuurlijk.

    Groetjes, Charlotte

  • 02 Juni 2016 - 21:00

    Sandra:

    Ha die Zef ,als ik het zo lees verveel je je echt niet. leuk dat je toch veel logees hebt maar het is ook een mooi vakantie adresje.
    De opkomst wordt ook steeds beter fijn want daar doe je het toch voor.
    Je mist hier in ons kikkerlandje niet veel het regent en waait.
    Fijn dat het met je schoonmoeder nu ook goed gaat ,een klein wondertje ,ze bestaan dus echt!!!
    Groeten Sandra

  • 02 Juni 2016 - 21:00

    Sandra:

    Ha die Zef ,als ik het zo lees verveel je je echt niet. leuk dat je toch veel logees hebt maar het is ook een mooi vakantie adresje.
    De opkomst wordt ook steeds beter fijn want daar doe je het toch voor.
    Je mist hier in ons kikkerlandje niet veel het regent en waait.
    Fijn dat het met je schoonmoeder nu ook goed gaat ,een klein wondertje ,ze bestaan dus echt!!!
    Groeten Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

15 februari

07 Januari 2017

7 januari

13 December 2016

13 december

02 Oktober 2016

2 oktober

10 September 2016

10 september
Marlen

Voor de duur van één jaar ben ik werkzaam bij Stichting Bevolkingsonderzoek Aruba in Oranjestad. Ik ga mijn best doen om regelmatig iets op deze site te zetten om iedereen die het weten wil, op de hoogte te houden van mijn wel en wee.

Actief sinds 27 Dec. 2015
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 18818

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: